19 Ağustos 2013 Pazartesi

Karadeniz gezisi

Bayram tatilinde doğu Karadeniz turu yaptık ve gezdiğimiz yerlere hayran kaldık, Bu zamana kadar oraları görmemek çok büyük bir kayıp olmuş diyebilirim.İlk defa blog sayfamda bu kadar uzun bir yazı hazirliyorum umarım beğenirsiniz ve de gitmeyi düşünenlere yardımcı olabilirim..
Bana ait fotoğraflar ile Karadeniz turuna başlayalım o zaman :)
Gezimize Ordu'dan başladık Giresun,Trabzon,Rize,Artvin ve en son Gürcistan'da Batum'a giderek sonlandırdık.
Ordu deniz tatili için de tercih edilen bir bölge, kaldığımız otelin (Atik otel-Ünye) güzel bir plajı vardı,Karadeniz'in suyunun tuzu az diye burayı tercih eden çok kişi varmış,biz denemedik.

Otelin hemen yanında böyle güzel evler vardı denize sıfır ve çok şirindi :)

Ordu da güzel yerlerden biri Boztepe.. oraya gidip teleferikle şehrin üzerinde dolaşmadan dönmeyin, gerçekten çok güzel bir manzaraya sahip, çok yüksek her taraf ayaklarının altında derler ya aynen öyle..

Sonrasında Trabzon'a geçtik burada olmazsa olmaz Uzungöl'dür, mutlaka ama mutlaka gidin ben hayran kaldım. siz de yeşilin bu kadar çok tonu olduğuna şaşırıp kalacaksınız eminim.
Yolları tamamen yeşil dağlar arasında akan sular eşliğinde tamamlıyorsunuz sonra bizim gibi akşam saatlerinde gitmişseniz ışık oyunları ile karşılaşabilirsiniz, parlayan minareler geldiğimizin habercisi. Göl kenarına vardığınızda kendinizi bir kartpostalın parçası gibi hissedebilirsiniz..

Uzungöl de kalmadık ama bir sonraki seferde mutlaka buradaki küçük ahşap otellerde kalalım diyerek ayrıldık. Fotoğrafların bir kısmı iphone ile çekildiğinden kalitesi düşük çıkmış zaten ne kadar kaliteli fotoğraf da çeksek gözümüzün gördüğünü yansıtamıyoruz emin olun..

devamı bir sonraki postta olsun o zaman,
sevgiler..

1. Uzun Göl'e bir türlü gidemedim,Trabzon'lu bir aileden geliyor olmama rağmen,inşallah kısmet olur bana da :) çok güzel bir gezi olmuş,Allah daha güzellerini nasip etsin,sevgiler

www.minikmini.blogspot.com

2. Teşekkür ederim güzel yerler gerçekten umarım en kısa zamanda sen de görürsün oraları:)
    sevgiler..

3. cennet gibi, müthiş!!! Çok güzel yerler görmüşsün, tatilinin bu kadar verimli geçmesine çok sevindim. Dediğine kesinlikle katılıyorum, hiçbir fotoğraf karesi ortamın güzelliğini tam olarak yansıtamıyor...

4. Vavvv süpermiş. Biz bu sene onun batısını turlayacağız. Seneye artık.ama güzel paylaşım sağol canım. Enerjiyi alıp dönmüşsün buna ayrıca sevindim :)

1. kesinlikle enerji toplayıp döndüm, batısını da görmek istiyorum umarım en kısa zamanda :)

5. Ne güzel bir gezi yapmışsınız.Ben de çok istiyorum batıdan doğuya tüm karadenizi dolaşmayı.

1. fırsat bulursanız mutlaka gidin pişman olmazsınız :)

6. İnanılmaz güzel manzaralar gözümüz gönlümüz açıldı teşekkürler;)

1. rica ederim ne demek, beğendiyseniz ne mutlu :)

7. trabzona rizeye gitsem bana yeter. o yeşilliklere doysam sonra yesem yesem :)))

ama şimdi o teleferiğe de binmek istiyorum sayende :)

1. kesinlikle orada yaşamak bile istedim abartıp :)
      teleferik çok iyiydi ama giden herkese tavsiye ederim artık;)

8. Ne güzel bir tatil olmuş en çok istediğim yerlşer.ben de bir gün inşallah giderim o benzersiz yeşilin her tonunu kucaklarım. niyetimiz giden hazirandi ama ev alınca paralar bitti neyse kısmet seneye inşallah. fotoğraflara bayılduım gayet net ve kaliteli merak etmeyin.. paylaşım için elinize sağlık kocaman sevgiler.

1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, umarım en kısa zamanda gidersiniz.Sevgiler benden :)

9. Ne güzel fotoğraflar. Karadeniz çok güzeldir. İnşallah bana da böyle bir tur yapmak nasip olur. Ellerine sağlık :)

1. dilerim en kısa zamanda sizde gezin oraları, teşekkür ederim :)

10. gezmek insanı rahatlatıyor.

1. kesinlikle en büyük terapi.. 2014 den en büyük dileğim daha çok gezmek:)

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...