25 Ekim 2009 Pazar

MİM!!

fulyacım beni mimlemiş.. ilk aklıma gelenleri yazayım..
sevdiğimiz kokular ve bize birşeyler hatırlatanlar:

1. kendi kokumu seviyorum.. çok severek DG The One kullanıyorum!!
2.sevgilim kokusu.. parfümünüde çok beğeniyorum tabi ama asıl kendi kokusu bana huzur veriyor:)




3.Annemin Babamın- evimin kokusu( sıralama yok!! aklıma gelen sırayla yazıyorum: )

4. yeni doğmuş yada çok ufak bebek kokusu.. koklamaya doyamam:)


5.yeni yıkanmış nevresim kokusu onunla koklaya koklaya uyumak çok severim!!


6. kahve kokusu.. evet türk kahvesi tutkunuyum.. kokusuna ve tadına bayılıyorum..
7.garip bişekilde bana ne hatırlattığını bilmediğim avon planet spa dan vucut losyonu..
8.yağmur kokusu,deniz kokusu,doğa ..
9.açken sevdiğim yemeğin kokusu.
10. aklıma gelmedi sonra tamamlarım :)
sevgiler...

4 yorum:

  1. Güzel cevaplar vermişsin canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. şanslı teşekkür ederim cnm..:)

    YanıtlaSil
  3. yeni doğan bebek kokusu mu!içime sokasım gelir,çook güzel..

    YanıtlaSil
  4. evet dünyanın en güzel kokularından:)

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...