11 Eylül 2009 Cuma

Play Your House!!

en ilgi çekicisi bu benim açımdan çok yaratıcı.. yatak altından aydınlatma..

kalp şeklinde kitaplık..


yuvarlak yatak; alttan yıne aydınlatmalı fakat tek noktada ayak var yani dönen bir yatak:)


bu da tek noktada ayak ile ayakta duran bir yatak.. kitaplık ve komidin de diğer tasarım ürünleri

diğer bir kitaplık örneği..




bu yatak esnek bir malzemeden yapılmış kullanışlı olurmu bilemedim.. ama çok eğlenceli görünüyor..



her katı ayrı hareket eden dolaplar..


kullanım açısından esnek bir kitaplık, konumunu sen belirliyorsun..

Evinizin oyuncakları bundan sonra bu dekorasyon objeleri olacak.. 'play your house' sloganıyla lago çok şık mobilyalar üretmiş .. ben beğendim,bakalım siz ne düşüneceksiniz..?

2 yorum:

  1. özellikle en alttaki duvar raf sistemi harika. Bana okuldaki tangram ödevlerimi anımsattı. Zaten tasarımın da amacı bu sanırım.

    YanıtlaSil
  2. evet tasarım yapılırken de oyun oynar gibi yapılmış, çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...