16 Şubat 2012 Perşembe

mim!


sevgili tubitoo beni mimlemiş bende severek yanıtladım bakalım beğenecek misiniz cevaplarımı:)


1. En sevdiğiniz renk ?

    kırmızı
2. Asla vazgeçemem dediğiniz 3 şey ?
    vazgeçmek bu dünyanın gerçeği diye düşünüyorum.ölüm varsa vazgeçemem diye bir şey yoktur!
3. Dönüm noktam dediğiniz bir olay var mı ?
    üniversite bir insan için dönüm noktasıdır benim de öyle oldu şuanda bulunduğum yere gelmemi ve sevdiğim insanla tanışmamı sağladı.
4. Alışveriş denilince ilk aklınıza gelen ?
   ayakkabı ,çanta!!
5. En büyük hayaliniz ?
     dünya turuna çıkmak istiyorum sadece sevgilim ve ben.

6. En sevdiğiniz yemek, tatlı ve içecek ?
     et yemeklerini çok seviyorum diyebilirim.
     tatlı olarak hepsi desem yeridir tam bir tatlıcıyım! ama bu aralar sütlaç çok yiyorum severek.
    içecek olarak türk kahvesi artık blogumu okuyanlar ezberledi:)

7. Makyaj çantanızdan eksik olmayacak 3 şey ?
    gözaltı kapatıcısı,allık,göz kalemi

8. Mutluluk sizce nedir ?
     kendini iyi hissetmektir. mutluluk herkesin kendi içindedir yeter ki bulmayı bilelim!

9. En sevdiğiniz çizgifilm karakteri ?
    pucca-garu

10. En zor gelen ders ?
      sözel dersler diyebilirim

11 . Şu an almak istediğiniz şey ?
     bol bol kitap!


bende syhn ve a.gizem  arkadaşlarımı mimliyorum.






6 yorum:

  1. kesinlikle ben de bir tatlıcıyım!

    YanıtlaSil
  2. Syhn cim tüm kilolarımın sebebi tatlilardir desem yeridir:)

    YanıtlaSil
  3. canımm cevapladığın için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. hemen hemen hepsi aynı yahuuuu:)
    Blogu yeni keşfettim çok sevdim çok eğlenceli:)
    Bende beklerim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,hoşgeldin
      tabi gelirim
      sevgiler

      Sil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...