5 Şubat 2012 Pazar

mim



ortalarda dolaşan bir mim var! ben de yapmak istedim:) ve arkadaşlarıma yolladım biz de bir taraftan yapalım  ne dersiniz hoş olmaz mı??

1. Sence çok anlamlı bir söz?
I can smile with my eyes
[gözlerimle gülebiliyorum]

2. Makyajında olmazsa olmazın? 
bu ara göz altı kapatıcısı ve allık


3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
hiç tüyom yok ama bol su içmek diyebilirim:)

4. En sevdiğin içecek?
Türk kahvesi

5. Nefret ettiğin bir şey? 
kıskançlık

6. En çok sevindiğin iltifat?
zayıflamışsın :)

7.Favori kitabın? 
çok fazla var ama 
 küçük prens diyorum!


8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? 
beni çok kişiye benzetirler örneğin;
arzum onan

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün? 
yağmur botları


10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü? 
kozmetik ürünlere çok bağımlı değilim marka takıntım yok ama chanel oje lerden almak isterim her rengini:)
Ben de bu mimi  trendydolap , chfashiontrend ve bütünün dünyası arkadaşlarıma yolluyorum..

Sevgiler..

11 yorum:

  1. Sorulari ve cevaplarini keyifle okudum tatlim,tesekkür ediyorum en kisa sürede cevaplayacagim

    YanıtlaSil
  2. YANITLARIN ÇOK GÜZEL! AMA İLK YANITINA BAYILDIM..ÇOK ANLAMLI...;)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben de senin blogunu cok sevdim ve buradayim artik : ) Eger blogunu daha onceden bilseydim ben kesin yollardim bu mimi sana, benim de en son postum bu mim ve ortak noktalarimiz da var ne guzel, 3-5-6-7 ya ben de varim : )

    YanıtlaSil
  4. Bu arada headerindaki resim Zerrin Tekindor dan dimi? Cok seviyorum onun eserlerini, bir gun duvarimda gormek hayalim var : ))) Ben de 2-3 sene evvelki sergisinin davetiyesi var, kup seklinde, her bir yuzeyinde baska bir tablo, cok severek sergiliyorum vitrinimde, yuzey yuzey degistirip : )

    YanıtlaSil
  5. demek zayflamıssın he valla gercektne tam bır ıltıfat o ya ::)arzum onan ıdol hatundur demek kı cok guzelsın :)her renk chanel naptınnnnn sen para yeter mı yetmez bıde kurudugunda cok uzuluyorsun surmeye kıyamadıgından :)

    YanıtlaSil
  6. Mim İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...Daha önce cevaplamıştım bu Mim!i...Küçük bir yazı yazdım ...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. pekte güzel insanlara benziyorum diyorsun yani ;)

    YanıtlaSil
  8. mim i seviyorum=)

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. bütü: tesekkur ederım cnm

    crazywomanrosemary:bende sevıyorum cok derın bır soz:)

    lila moonlight:ay ne guzel ortak noktalarımız olması zaten ınsan kendınden bırseyler buldugu blogları ızlıyor azda olsa:)
    evet onun resımlerınden bırı.hepsını ayrı ayrı cok sevıyorum bende :) senınkıde cok yaratıcı bır fıkırmıs tebrıkler:)

    grace:bencede tam ıltıfat bu ara cok ıhtıyacım var:) o senın guzel gorusun cnm cok da guzelım dıyemem:)oje konusunda aynen ole para yetmez almam da zaten ama aklıma o geldı bırden yazıverdım:)

    chfashiontrend:kusura bakma cvpladıgını gormemısım,tesekkurler!

    syhn:ay cnm benım sen guzel dusunuyorsun ondan bılmem ole dıyolar ben pek de benzetmıyorum ama:)

    bc:ozaman sende yap cnm:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. sorular güzel cevaplar süper:))

    YanıtlaSil
  11. magendiea:çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...