11 Ocak 2012 Çarşamba

morhipo



ilk kez morhipo adresinden online alışveriş yapmış oluyorum. bunlar network marka, aldığım ceket aynısının bende siyahı olan bir model, siyahını severek kullanıyordum beyazı da aldım ayrıca siyahını 200 tl ye sezondan almıştım ki bunu 59 tl ye alınca sanki dengelemiş gibi hissediyorum :)
pantolon da bilmiyorum umarım üzerime olur,baharlık bir alışveriş oldu. morhipo eğer dediği gibi 3 günde gönderim yapıyorsa çok çok iyi çünkü 1v1y adresinden aldığım ayakkabılar hala elime ulaşmadı,artık ümidimi kesmek üzereyim.

Ne dersiniz beğendiniz mi? bu kız ne çok alışveriş yapıyor demeyin bu ara abarttım galiba normalde böyle değilim bu online alışveriş bende bağımlılık yaptı.. hadi hayırlısı..

sevgiler..

3 yorum:

  1. ben de morhipodan anneme bi elbise aldım daha önce ykm de denediği bi modeldi ama bedeni yoktu. bizim teslimat geç gerçekleşecek ama 3gün filan değil 15 gün oldu nerdeyse

    YanıtlaSil
  2. ben morhipo'dan 2 kez alışveriş yaptım. 2si de ertesi gün kargoya verildi. trendyol ve morhipo kesinlikle en başarılı online alışveriş siteleri.

    YanıtlaSil
  3. tubitos:ben sıparısı verdıkten sonrakı gun kargoya teslım edıldı dıye maıl geldı bakalım kac gunde gelecek..

    kurtlu kitap:aynen cnm. trendyoluda cok sevıyorum ama 1v1y hala tedarık asamasında gorunuyo 3 hafta oldu nerdeyse,cok haklısın:)

    sevgiler..

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...