28 Aralık 2011 Çarşamba

okuma köşesi

Bundan böyle evimden kesitler de paylaşacağım sizinle. bunu çekeli baya bir olmuş aslında çünkü kitapların hepsini okumuşum; lâ sonsuzluk hecesi kitabını severek okudum zaten roman değil bildiğin şiir kitabı gibi bir çırpıda okunan güzel tat bırakanlardan. ihsan oktay anar'ın puslu kıtalar atlası kitabını çok övgü aldığı için almıştım gerçekten de güzel bir kitap ama öyle çerez kitaplardan değil tam konsantre okumak anlamak lazım tavsiye ederim okuyun. ejderha dövmeli kız kitabını okumayanı dövüyorlarmış diye duyup okumaya başladım :P aman Allah'ım o nasıl bir kitaptır bir çırpıda okunuverdi koca kitap ben çok beğendim serisini alıp devam edeceğim ah ah o kız beni öldürdü onun kadar yetenekli olmayı ne çok isterdim:) kankanın av rehberi benim değil eşimin kitabı okumadım yorumlayamayacağım :)
Bir de evim dergileri benim vazgeçilmezim her ay mutlaka alırım size de tavsiye ederim arkadaşlar hem uygun fiyatlı hemde içeriği zengin,ben çok seviyorum..
şimdilik bu kadar hepinize iyi çarşambalar olsun,

sevgiler!

8 yorum:

  1. Ejderha Dövmeli Kız :)heyecanla okumuştum dergileri bende severim .. huzurlu bir köşede kitap okumak gibisi yok sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Ejderha dövmeli kızı bende 3 gün içinde okumuştum hemen gidip diğer iki kitabını alarak milenyum serisini tamamladım onlarıda 2 hafta içinde okudum ama en güzeli kitabın ilki... Bu arada yazı boyutunu biraz daha büyültebilirmisin.Çok küçük olduğu için okumakta zorlanıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Ejderha Dövmeli Kız'ın kitabını bu kadar hızlı okuduysanız filmini de izlemelisiniz ;) Kitabı gibi bir çırpıda izlendi ve bitti =)

    YanıtlaSil
  4. Ejderha Dövmeli Kız'ın kitabını bu kadar hızlı bitirdiyseniz filmini kesin izleyin derim ;) Oda aynı kitabı gibi bir çırpıda izleniyor ve bitiyor =)

    YanıtlaSil
  5. ben filmi de kitabı da çok merak ediom

    YanıtlaSil
  6. puslu kıtalar atlasını okul için okumuştum ama iyi ki iyi ki okumuşum, hayran kaldım.. ejderha dövmeli kız da muhteşem bir seri, hatta ilk kitabını iki günde bitirdiğimi hatırlıyorum, mutlaka ve mutlaka devamını oku :) çok zevkli kitap seçimlerin varmış ;)

    YanıtlaSil
  7. ne guzel kitap onerileri bunlar.
    Cupcake tadinda bir gun diliyorum;)

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. uysalanne:bende aynen,sevgiler:)

    birileri anlatsın:ben daha sadece 1. kitabı okudum bakalım diğerlerini de severek okuyacakmıyım:) yazıları büyüttüm umarım iyi olmuştur:)

    zehirli sarmaşık:hemen izlicem,sağol tavsiyen için:)

    gülümse:oku bence fırsat bulursan zaten çok hızlı bitiyor.

    what's next:aynen cnm,çok teşekkür ederim:)

    goncha goncha:sağol cnm aynen sanada:))

    sevgiler..

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...