9 Mayıs 2011 Pazartesi

mim!!




sevgili lafanino blogunun sahibi arkadaşım beni mimlemış,ancak yazabiliyorum:)

mim konusu blog hikayeniz..


benimki de diğer arkadaşlarımdan çok farklı değildir herhalde,çok fazla blog takip etmeye başlayınca neden benimde olmasın dedim ve böyle başladı..

ilk olarak yelızın dünyası blogunu buldum tüm sayfalarını okudum ve her gün düzenli takıp ettim sonrasında sürekli yenilerini buldum en çok sevdiklerim;







hepsini farklı zamanlarda buldum ve sırayla tüm yazılarını okudum daha çok var ama aklıma ilk gelenler bunlar hala da hepsini çok severek takip ediyorum bunlara yenileri de eklendi tabi ki!

ben her ne kadar çok güncel olamasam da blogları her gün mutlaka takip ediyorum herkesi okuyorum yazmak okumaktan daha sonra geliyor hala:) ama iyi ki bloglar var..

isteyen arkadaşlara bu mimi yolluyorum!


sevgiler..

4 yorum:

  1. çok içten bir yanıt olmuş..izleyenlerinden bir kaçını da mimleseymişsin..:))
    blogerleri harekete geçirirdin..:))


    neyse işine karışmayayım..:)

    YanıtlaSil
  2. ben de lacintenel siu ve nunus closete bayılmstım simdi de kendi blogum var... ben de birkaç kişiye blog acmasına vesile olmusum cok güzel bir histi:)

    YanıtlaSil
  3. crazywomenrosemary:tesekkur ederım..

    aysun karaalioğlu:evet blogunu gezdim çok güzel ama blog acmaktansa surdurebılmek daha onemlı ben cok az post girebiliyorum mesela bakalım belki daha çok vakit ayırabilirim..:)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Canım yeni gördüm, çok çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...