24 Nisan 2011 Pazar

SON ZAMANLARDA..






fashionbysiu da gördüm bende yapmak istedim:)





En son ne yaptım.. ? iki ailemle birlikte balık yemeye gittim :)

Ne okuyorum:la sonsuzluk hecesi --nazan bekiroğlu

Hangi filmi gördüm: en son los angeles savaşı/dünya istilası filmini izledim.beğenmedim.

Ne dinledim: sıla dinliyorum bolbol

Ne içtim: ıhlamur

Ne yedim: kıymalı pide

Ne aldım: çanta

Neye sevindim: Blogların açılmasına:)

Neye kızdım:evın sureklı dağılmasına..



Neye şaşırdım: düğün cd mi izleyip kendıme şaşırdım:)

Ne tıklayıp aldım: kitap :)




hepimize iyi haftalar.. sevgiler...

8 yorum:

  1. ne güzel bi blog tam benlik:) tasarım deyince akan sular duruyor ben de hehe

    YanıtlaSil
  2. rococosh: cok sevındım beğenmene:) sevgiler..

    maddalena: thanks!!

    YanıtlaSil
  3. Cute blog and pics:)
    www.thebrunetteworld.com
    xxx

    YanıtlaSil
  4. me gusta mucho el blog,
    las fotos son muy bonitas!!

    xx

    elba

    YanıtlaSil
  5. hadi bir uğra bana mimledim seni..:))

    YanıtlaSil
  6. mayısın kaçı oldu neredesin yahu..

    daha mim yazcan...sonracıma dotlarını mimlicen...

    oohoooo bi koş gel artık..;))

    YanıtlaSil
  7. tea joeli and elba saez: thanks:)

    crazywomenrosemary:canım tesekkur ederım bu ara yogunluktan ugrayamadm yıne:) mımı en kısa zamanda yapıcam:)))

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...