24 Ağustos 2010 Salı

mudo alışverişim








selam!
koşturmalar içerisindeyim,düğüne az kaldı evimizin tamamlanmasını bekliyoruz,bir yandan da mobilya seçiyoruz. diğer ufak alışverişleri hiç söylemiyorum bile.. çok yorucu bir o kadar da zevkli tüm isteyenlere daha güzellerini dilerim:)


sabah mailime gelen mudonun ramazana özel kampanyasını duyunca sitesinde keşfe çıktım,elim boş dönmedim tabi bu ufaklıkları sipariş ettim,nasıl kavanoz tasarımları çok şık değil mi? sizde mudo severseniz bir göz atın derim! tüm kargolar mobilya hariç 1 tl ..


hepinize iyi ramazanlar..

11 yorum:

  1. düğün hazırlıkları...
    yorucu ve keyifli...
    kolaylıklar:))

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli kavonozlar güle güle kullan inşallah.
    www.gulcinyaman.info

    YanıtlaSil
  3. yaratıcılık güzel şey. tasarım için de olmazsa olmaz tabi. pahalı olmasa bir de.

    YanıtlaSil
  4. Sevdikleriniz ve ailenizle birlikte mutlu, huzurlu ve neşe içinde bir bayram tatili dileriz.

    Sevgilerimizle...

    DEKOR GURU EKİBİ
    www.dekorguru.com

    YanıtlaSil
  5. kavanozlar süpeeeer !!! =) cok degisik hosuma gitti !! =)







    senawantsmorefashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ayy ne güzel heyecanlar ev döşemek felann güle güle kullan hepisini

    YanıtlaSil
  7. Dekorasyon estetik objelerle tamamlanırsa harikülade oluyor..

    YanıtlaSil
  8. Baştaki ahşap kaplar çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  9. Tahta çanaklardan ben de Amasra' dan aldım. Özellikle kuruyemiş için çok güzel oluyor. Sana kolay gelsin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim,fikirleriniz benim için çok önemli:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan çok güzeller :) sevgiler..

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...