17 Ocak 2010 Pazar

Yahşi Batı ve Avatar

Geçen cuma sevgili nişanlımın yemin töreni sonrasında iki günü birlikte geçirebildik bir aylık bir ayrılıktan sonra:) ne zormuş ayrı kalmak,yine birlikte en çok yaptığımız aktiviteyi seçerek izlemeyi düşündüğümüz filmlere gittik.. yahşi batı ve avatar!!

öncelikle yahşi batıdan bahsetmek istiyorum, Cem yılmaz film yapmayı stand up yapmak kadar çeviremiyor maalesef ya da ben beğenmiyorum.. gülmedim bu filme gülemedim! birkaç espri vardı belki ama genel anlamda sıkıldım. hatta şöyle söyleyeyim Recep İvedik filminin fragmanına yahşi batı filminin tamamından çok güldüm:))




Avatar hakkında aynı şeyi söyleyemem tabi ki kesinlikle muhteşem bir film ve görsel şölendi..
çok çok beğendim!! uzun bir film konusu belli, sonu belli ama çok uğraşılmış emek verilmiş kesinlikle değmiş başarıyı hak ediyor.. 3 boyutlu olması da cabası., ama kısa 3 boyut filmler kadar güzel bir 3 boyut beklemeyin!
hepinize iyi haftalar diliyorm,

sevgiler..

4 yorum:

  1. seni kaderdaş ilan ediyorum şu an itibariyle ...bende asker yolu bekliyorum....ne zormuş..herkes geçecek diyoda...zaman durdu gibi geliyo bana...17 mayısta şafak bitiyomuş..valla bu bi ay bile bana bir yıl gibi geldi.... :(

    YanıtlaSil
  2. 2ni de izlemedim hala demek yemin töreni oldu bebek hadi az kalsın gelsin bir an önce canım

    YanıtlaSil
  3. kutupayusu: ay kaderdaşım beni ancak sen anlarsın,bende seni:)
    aynen ole bır ay bıle cok uzun geldı bende 17 mayıs beklıyorum hadı hayırlısı:)

    stil direktörü: cnmm teşekkür ederım inşallah..evet yemın ettıler:)
    avatarı ızle bence çok beğendim:)

    öpüldünüz...:)

    YanıtlaSil
  4. yaaa ben cem yilmaza hastayim tamam filmleri stand uplari kadar güzel olmuyo bunda haklisin ama yine de adama bakinca gülesim geliyo nedense =)

    YanıtlaSil

güzel insanlardan güzel sözler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...